2011 Tayvan Fanmeeting – Havaalanı


Comments
5 Responses to “2011 Tayvan Fanmeeting – Havaalanı”
  1. svdkr diyor ki:

    ilk fotoğrafta çok garip durmuyo mu? saçları sanki sarı gibi çok ilginç

  2. svdkr diyor ki:

    kıyafetide çok garip. gerçi ona herşey yakışıyo ama daha güzel bişey giyinseydi keşke

  3. leedongwooktr diyor ki:

    Korelilerin genelde kıyafetleri abidik gubidik😀 Birazdan buluşmadan resimler eklicem orda kıyafeti de saçı da çok normal, merak etme😀

  4. Şeyma Sultan diyor ki:

    Ben beğendim giydiğini de saçlarını da😀 Değişik bi hava katmış, yakışmış bence … gerçi Wookieme ne yakışmaz❤
    Yalnız o videodaki kızların yerinde olmak istememi geçtim bu zaten hep olan bişey xD Ama orada olsaydım o kırmızı şeridi geçmenin bi yolunu bulurdum ya alttan ya üstten geçerdim o esnada atlardım önüne, bayılma numarası keserdim vs…😀 en olmadı yanımda makasla gelip kırmızı şeridi keser geçerdim yıhh yıhhh😀

  5. svdkr diyor ki:

    kesinlikle ona herşey yakışıyo. zaten saç rengi heralde ışıklardan dolayı çünkü daha sonra normal rengine dönmüş…. şeyma aynen var ya orda olsaydım koruma felan dinlemez atlardım adamın önüne. direk yapışırdım yakasına bırakmazdım. zaten adamı görünce o kırmızı şeridi nasıl geçtiğimin farkına bile varmazdım.

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,337 tıklama
