Cosmopolitan Beauty Awards 2011


Havaalanı..

Comments
8 Responses to “Cosmopolitan Beauty Awards 2011”
  1. Se.. diyor ki:

    bu awardsıda ilk defa duydum.Bi bilgi veririmisin sayın bloggerım:D

  2. Se.. diyor ki:

    ayrıca sadece 3. resmi göremiyorum

  3. leedongwooktr diyor ki:

    ne sorun var anlamadım. Bulanık bi fotoydu zaten,sildim🙂

  4. leedongwooktr diyor ki:

    Ben de çok birşey bilmiyorum. Bir kaç gün önce davet edildi Şengay’dan Cosmopolitan ödülleri için. Kore’den iki kişi davet edilmiş biri Wookie diğeri Han Chae Young. Yakışıklılığına ödül verdiler sanarsam😀

  5. Se.. diyor ki:

    Yakışıklılığına ödül mü?Komikmiş.Ama haketmiş

  6. Şeyma Sultan diyor ki:

    baştan 4. fotoda Wookienin sağındaki ajummanın yanındaki Dennis Oh olabilir mi ??? aşırı benzettim de (= en sevdiğim 2 oppa yan yana oysa eğer😀

  7. Şeyma Sultan diyor ki:

    bi tek ben mi benzettim acep😀

  8. leedongwooktr diyor ki:

    evet evet o. Onun da resmini gördüydüm katılcaklar içinde. Unutmuşum pardon.

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,329 tıklama
