[111111] Kore-Japonya Popüler Kültür Ödülleri Resimleri


Wookie’ nin Kore-Japonya Popüler Kültür Ödüllerinde ödül alacağını duyurmuştum. Ödül töreni için 5 kasım yazmıştım ammaa onun aslı bugünmüş yanii 11 kasımmış😀 zaten afişinde de kocaman 11.11 yazıyordu ya neyse. Buyrun ödül töreninden resimler;

Yukarıdaki resimde size de komik gelen bi görüntü var mı?

Doğru cevap pantalon boyları!!
Kumaş pantalonların boylarını hafif kısa yapar bunu bir de moda yaparsınız anlarım tamam da
Hiç akıl etmez misiniz ki bunlar yan yana gelince nasıl bi görüntü oluşturur? göze hitap eder mi?!
Sizlere nasıl geliyor bilmiyorum ama bence epey bi komik😀 Boy atmışsın da kısa kalmış , yıkamışsın da çekmiş gibi duruyor.

Comments
3 Responses to “[111111] Kore-Japonya Popüler Kültür Ödülleri Resimleri”
  1. Se.. diyor ki:

    harbi kumaşta kısa odası olmuo😀

  2. Se.. diyor ki:

    odası değil o tabi modası😀

  3. Şeyma Sultan diyor ki:

    ben de anlamıyorum şu kısa pantolon modasını cidden çok komiğime gidiyo ya kumaş yememiş gibiiii😀😀😀 Lee Min Hoya personal tastede ikidebir o pantolonlardan giydiriyolardı yazık yaaa😀 ve daha sonra bi yerden okudum bunun nedeni Minhonun bi bayandan daha güzel ayak bilekleri olmasıymış, tasarımcı da bunu göstermek istiyomuşşşşş ne kadar doğru bilemiycem😀

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,329 tıklama
