Lee Dong Wook- Scanation Singapur Röportajı


Lee Dong Wook ile ilgili ilk izlenimimiz kesinlikle çok güçlü ve güvenilir biri olması. Jilet gibi keskin gözleriyle etrafındaki tüm muhaberlerin yönelttiği soruları zekice ve esprili bir şekilde yanıtladı.

Soru 1: Bu sizin terhis olduktan sonraki ilk projeniz, neden eğlenceli değil de böyle ciddi bir projeyi seçtiniz?

Cevap: Romantik, komedi gibi türlerin yanında insanların kalplerinde güçlü bir iz bırakacak ve hafızalarda kalacak bir diziyi seçmek istedim. Askerdeyken dizinin özeti elimdeydi ve diziyi çok ilginç ve eğlenceli bulmuştum, özellikle partnerim bayan Kim Sun Ah bu yapımı seçmemdeki diğer bir neden. Çekimler başlamadan önce, dizinin başarılı olacağına dair bir inancım vardı ve pek çok izleyici tarafından sevileceğini de hissettim.

Soru 2: 2 yıl aradan sonraki ilk projeniz, set ortamına adapte olmakta zorluk yaşadınız mı?

Cevap: Bence, beklediğimden çok daha iyi bir şekilde ortama uyum sağladım. Şunu söyleyebilirim ki askerdeyken, çok geç yatar erken kalkardım. Hizmet verdiğim yerin çalışma saatleri çok düzensizde olsa  sadece sabahları uyumamı gerektiriyordu.

Soru 3: Kim Sun Ah ile kimyanızın çok iyi tuttuğunu görüyoruz. Bu mükemmel uyumun oluşması ne kadar zaman aldı?

Cevap: Rol aldığım tüm dizilerdeki bayan oyuncularla iyi bir uyum yakaladığımı düşünüyorum. Fakat bu dizide durum biraz farklıydı. Kim Sun-ah rol gereği kanserden dolayı acı çekiyord ve bir sürü duygusal sahnemiz vardı, bu da bizi daha çok yakınlaştırdı. Kim Sun Ah çok karizmatik biri ve bu sektördeki büyüğüm olarak bana çok ilgi ve alaka gösterdi. Güzel bir kimyamız var ve kısa sürede yakınlaştık. Yurtdışı gezimiz de yakınlaşmamızda etkili oldu. Dizide iki aşığı oynuyorduk bu yüzden ben bile bazen kendimi Kim Sun Ah’a aşıkmış varsayıyorum. Bu da beni ona daha yakın hissettiriyor.

Soru 4:Seo Hyo Rim (Im Se Kyung) ve Kim Sun Ah dizide çok farklı iki karakteri oynuyorlar. Hangisi Lee Dong Wook’un ideal tipi olurdu?

Cevap: Kang Ji Wook olarak tabiki Lee Yeon Jae’yi seçerdim çünkü Im Se Kyung dizideki kötü karakter. Fakat gerçek hayatta, iki oyuncu da çok güzel ve iyi insanlar. Seo Hyo Rim dizide kötü kadını oynasa da gerçekte kendisi çok sevimli ve cana yakın biridir. Kim Sun Ah ise iyi karakteriyle çok hoş bir bayan.

Soru 4: Çekimler sırasında 10 günü uykusuz geçirdiğinizi duyduk. Ne diyorsunuz bu konuya?

Cevap: Kore’de set ortamları doğru düzgün yatak görmeden, günlerce çalışmayı gerektiriyor. Eğer fiziksel durumunuzdan dolayı çekim yapamazsanız, dizinin yayın programı aksıyor. Tüm bu zorluklara rağmen çekimlere devam etme sorumluluğumuz var çünkü bu bizim işimiz. Uyumaya çekim sırası beklerken,  bir çekim yerinden diğerine yolculuk ederken fırsat bulabiliyoruz.

Soru 5: Dizide meşhur bir banyo sahnesi var. Özel bir çalışma yaptınız mı o sahne için?

Cevap: O sahneler terhis olduktan sonra çekildiği için askerdeki alıştırmaların yardımı oldu. Kendi başıma yaptığım egzersizlerin de bu görünüşe katkısı oldu.

Soru 6: Gelecek projelerde de üstsüz sahneler bekliyor olacak mısınız?

Cevap: İşin doğrusu başka bir dizi çekiminin ortasındayım ve onda da vücudumu gösterecek sahneler olacak. Bu durum beni deli ediyor. (Gülüyor)

kaynak: scanationsg
Çeviri bana ait. Paylaşacağınız zaman alıntı olduğunu belirtirseniz sevinirim.

Comments
One Response to “Lee Dong Wook- Scanation Singapur Röportajı”
  1. Şeyma Sultan diyor ki:

    emeğine sağlık Syra =) çoook teşekkürlerr ^__^
    uzun süredir nete giremediğim için bu röportajı okuyamamıştım, burda çevrilmiş halini görünce ne kadar sevindim anlatamammmm (=
    ama yaaa şu Sunnye dediği laflar çok koydu bana neresi hoş bi kadım onunn o.O

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,337 tıklama
