Scent of a Woman Singapur Basın Toplantısı


Asya’nın ilk asya geneli yayın yapan kanalı ONE TV Scent of a Woman oyuncuları Lee Dong Wook ve Kim Sun Ah’ı güneydoğu asyada ağırladı.

İki star, ONE TV’de çarşamba ve perşembe günleri yayını devam etmekte olan 16 bölümlük dizilerini tanıtmak için 5 Aralıkda Singapur, ertesi gün Malezya olmak üzere hızlı bir tura çıktılar.

Siyah, desenli elbise ile topuklu giyen Kim Sun Ah, beyaz iş gömleği ile çizgi pant0lon giyen çekici Lee Dong Wook’un yanına tam uyuyor. İki oyuncu utanarak basını selamladılar ve kendilerini korece tanıttılar.

Kim Sun Ah: “Merhaba ben Kim Sun Ah, daha önce Singapur’u tatil için ziyaret etmiştim ve kesinlikle burası benim favori ülkelerimden biri. Burdaki insanlar çok iyi ve arkadaşçalar, bu çok açık. Dün akşam geldik ve şuana kadar çok eğlendim. Kesinlikle Singapur’da daha çok yer görmek isterim.”

Lee Dong Wook: “İyi günler bayanlar ve baylar. Bu benim Singapur’a ilk ziyaretim, burdaki insanlar çok misafirperverler ve kesinlikle burda kalmak bana keyif verecek.”

Kameralar çekime başlarken günün sunucusu 100.3 fmden Ah Dong kısa bir soru-cevap bölümü gerçekleştirdi.

Soru 1: Scent of a Woman dizisindeki rollerinizden bahseder misiniz?

Lee Dong Wook: Kısaca, dizide Lee Yeon Jae karakteriyle karşılaşıyorum ve hastalığından dolayı ölmeden önce yapılacak şeyler listesindekileri gerçekleştirmesine  yardımcı oluyorum. Ve bu sırada birbirimize aşık oluyoruz.

Kim Sun Ah: Ben Lee Yeon Jae karakterini oynuyorum. Lee Yeon Jae’nin çok basit bir hayatı var fakat hastalığa yakalandıktan sonra hayatı değişiyor. Ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırlıyor ve sonrasında listeyi tamamlamasında yardımcı olacak Ji Wook ile tanışıyor.

Soru 2: Sizin ölmeden önce yapılcaklar listeniz olsaydı, listenin en başında ne olurdu?

Lee Dong Wook: Ben, bu dizinin başarılı olmasını dilerdim.

Kim Sun Ah: Sadece etrafımdaki insanların mutlu olmasını isterdim.

Sonrasında iki star duvardaki posteri imzaladı ve kısa bir fotograf çekimi gerçekleştirildi.. Kim Sun Ah gülümsedikçe ve sevimli pozlar verdikçe ışıldayan kişiliğini sergilerken Lee Dong Wook, Sun Ah’ın yanında güçlü ve uzun boylu durdu.

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,329 tıklama
