Lee Dong Wook ve Kim Sun Ah Malezyadaydı!


Gereksiz bilgi: Dong Wook ile Sun Ah'ın aklı Malezya yemeklerindeydi. Ne de olsa Kuala Lumpur'a ilk ziyaretleri.

Kore’nin iki sevilen ünlüsü Lee Dong Wook ve Kim Sun Ah, 16 bölümlük dizileri Scent of a Woman’ı tanıtmak için 6 aralık günü Kuala Lumpur’daydı. Tanıtım için AstroLive ve ONE HD tarafından buluşma ve tanışma toplantısı düzenledi.

Tanıtım başlamadan önce medya temsilcilerine dansçılar tarafından tango gösterisi yapıldı. İki star, sunucu Jehan Miskin tarafından sorulan bir kaç soruyu cevapladı.

Dans partneriniz olarak kimi seçersiniz? Jehan Miskin ya da ben?

Dizideki favori sahnesi sorulduğunda Kim Sun Ah çok fazla sevdiği sahne olduğu için bir tanesi seçmenin zor olduğunu söyledi. Yine de, tango sahneleri Sun Ah için unutulmazdı çünkü dizideki iki aktörle de dans deneyimi yaşamıştı. Lee Dong Wook aynı soruya “Yeon Jae ile Ji Wook’un sonunda birbirlerine olan duygularını kabul ettiği sahne” olarak cevap verdi.

İki oyuncu da “Scent of a Woman” dizisinin Malezya’da iyi reyting almasını ve çoğunluk tarafından sevilmesini diledi.

K-popped Kim Sun Ahla da röportaj yapmış. Wookie ilgili olan kısımları ekliyorum;

Sizi Lee Dong Wook ile bu projede olmayı kabul etmeye iten neydi?

KSA: Benim için hayattaki herşey kader. Bu projeyi seçmek, Lee Dong Wook ile tanışıp beraber rol almak bunların hepsi kader ya da çoktan olması gereken birşey. Scent of a Woman kadrosuna ilk alınan bendim, yani rolüme çoktan karar verilmişti. Sonradan Lee Dong Wook başrol olarak seçildi, ardından Uhm Ki Joon. Bu mükemmel oyuncularla beraber çalışmak benim için mükemmel bir fırsattı. Dizide rol almak neredeyse evlilik gibi. Bu proje, benim için ve diğer oyuncular için mutlu bir evlilikti.

Dizide sizden genç birine aşık oluyorsunuz. Gerçek hayatta sizden biriyle çıkar mıydınız?

KSA: (gülüyor) Neden olmasın? Yaş sadece rakamlardan ibaret. Sevdiğin insanla arandaki yaş farkı neden rahatsız edici olsun? Aşkın yaşla bir alakası yok. Ben kesinlikle genç bir erkekle çıkma konusuna karşı değilim. Aşk konusuna gelindiğinde bana göre yaş aralığı olmaz. Eğer birini severseniz, onu o olduğu için seversiniz başka bişey için değil. Genç bir adam bazen yaşlı biri gibi düşünebilir. Veya “oppa” dediğiniz kişi toy bir kafa yapısına sahip olabilir. Bu durumda, bence en önemli şey kalbin hissettiği. Eğer kalbin sana o kişi olduğunu söylerse, odur. Bu kadar basit.

 

Kaynak: http://k-popped.com
Çeviri bana ait. Hata varsa affola.
Lütfen paylaşırken kaynak belirtiniz.

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 501,510 tıklama
