Lee Dong Wook’dan Hayranlarına Yeni Yıl Mesajı


Lee Dong Wook’un fan sayfasına bıraktığı mesaj:

Uzun zamandır buraya bir mesaj yazma niyetindeydim. Geciken bir mesaj oldu🙂

Hepinizin de bildiği gibi gerçekten çok yoğunum. SOAW bittikten sonra fazlasıyla boş vaktim olur diye düşünüyordum fakat programımın daha dolu olması hesapta yoktu…-__-

Doğum günümdeki fan buluşmasından beri buraya gelip mesaj yazma şansım olmadı. Çok geç de olsa, fan buluşmasında harika vakit geçirdiğimi söylemek istiyorum!! Çok eğlenceliydi ve hepinizle vakit geçirme fırsatı elde ettiğim için çok mutluyum! Aksaklıklar oldu, herşeyi düzgün bir şekilde organize etmek için vaktimiz yoktu ve hava koşulları da buna müsait değildi. Gelecekte yine bir buluşma olursa o daha iyi organize edilmiş olacak.

Wild Romance çekimleri devam ediyor, Fukuoka’daki çekimlerden dün geldim.

Dizideki rolümü çok ciddiye alıyorum, lütfen herkes performansımı beklesin.

SOAW’daki rolümle karşılaştırınca, beni çok farklı bir karakterde göreceksiniz.

Kendi kişiliğimde bundan etkilenmiş durumda, git gide daha öfkeli oluyorum😀

Tanıdık oyuncular ve set ekibiyle birlikte çalışmak işimi kolaylaştırıyor.

Oyuncular birlikte çok iyi çalışıyor ve beraber hoş,uyumlu bir atmosfer oluşturuyorlar. Dizi romantik komedi, pek çok komik olaylar gerçekleşecek, güzel olacak.

Çekim esnasında set çalışanları dizi komik bulunmazsa diye çok endişeliydi. Bunun için endişelenmemiz gerekmediğini düşünüyorum.

2012 başında çok güleceksiniz!!

Yılbaşına bir kaç gün kaldı ve yakında 2011 bitiyor.

Bu yıl benim için unutulmaz bir yıl oldu.

Geçen kış dönüşüm için hazırlanıyorken 10 hedef belirlemiştim.

Listeyi kontrol ettiğim de en çok başarıya ulaşan hedefimin verdiğim kilolar olduğu görünüyor!😀

SOAW’ın çekimleri devam ediyorken hep 10 hedef hakkında düşünüyordum. Neredeyse yarısı başarıya ulaşmış durumda.

Tüm hedeflerinizi gerçekleştirmek öyle çok kolay birşey değil, en azından bazılarını yapmış olmak güzel… bu sene güzel bir seneydi.

Askerlik görevinden döndükten sonra herkesten çok büyük destek gördüm; fanlarımdan, yurtdışındaki fanlarımdan, ailemden ve şimdi yeni bir diziye başlıyorum. 6 ay gibi bir süre olsa da kesinlikle çok dolu bir yıldı.

Peki 2011 yılı sizin için nasıl geçti?

Yakın bir zamanda dinleniyor olabileceğimi sanmıyorum. Daha iyi bir oyuncu olmak için çalışmaya devam edeceğim!!

Bu sezon hava çok soğuk, lütfen kendinizi ihmal etmeyin!

Herkese iyi noeller ve mutlu bir yıl dilerim!!

Yılın son gününde ödül töreninde olacağım!!🙂

Not: mutluluk yanı başınızda

Lee Dong Wook
Lee Dong Wook Fancafe

ing çeviri: bananaleaf
türkçe çeviri: ldwookie

 

Comments
4 Responses to “Lee Dong Wook’dan Hayranlarına Yeni Yıl Mesajı”
  1. sümeyye diyor ki:

    kıyamaaaammm^_^

  2. Şeyma Sultan diyor ki:

    emeğine sağlık Syra (=
    acaba yurtdışındaki fanlarım derken Türkiyede de fanları olduğundan haberdar mıdır… ^^
    ödül törenini iple çekiyorummm zatiii😀

  3. leedongwooktr diyor ki:

    neden olmasın🙂

  4. Şeyma Sultan diyor ki:

    vardır haberi inş.. ama bize bi mesaj göndersinn o zaman, bi video yapsın diğerleri yapıyo yurtdışındaki fanlarına ^^ isterizzzz isterizzzz😀

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,370 tıklama
