Lee Dong Wook Aksiyon Sahneleri ile Geliyor


2 ocakta Seoul’da gerçekleştirilen Wild Romance dizisinin basın toplantısına dizinin oyuncularından (sağdan sola) Lee Dong Wook, Lee Si  Young, Hwang Sun Hee ve Oh Man Seok diziyle ilgili düşüncelerini belirtmek için katıldı.

Koreli oyuncu Lee Dong Wook yeni dizisindeki aksiyon sahnelerini partneri Lee Shi Young sayesinde gerçekleştirdiğini söyledi. Oyuncu Wild Romance dizisinin basın toplantısında, geçen mart kendi ağırlığı kategorisinde Milli Amatör Boks Şamsiyonluğunu kazanan partneri Lee Shi Young ile olan uyumundan bahsetti.

Aksiyon sahneleriyle ilgili Dong Wook “Oyuncular zor aksiyon sahnelerinde genellikle dublör kullanmayı tercih ederler ama Lee Shi Young o sahneleri kendi oynamak istedi ki bu benim için çok yorucuydu çünkü bu benim de sahneleri kendim oynamam demekti.” dedi ve gülerek ekledi: “Dizide pek çok aksiyon ve atışma sahnesi var. Bu yüzden kötü hissediyorum çünkü Lee Shi Young’a normal bi gözle bakabildiğimi düşünmüyorum. Sürekli dik dik bakıyorum.” Lee Shi Young buna ek olarak Dong Wook’un aksiyon sahnelerini kendisi ile birlike hevesle çalıştığı ve dublör kullanmadıkları için mutlu olduğunu belirtti.

Lee Dong Wook’a en çok hangi tip aksiyon sahnelerinden hoşlanmadığı sorulduğunda “Lee Shi Young’un beni yere sermesi gereken pek çok sahne vardı. Zor sahnelerdi çünkü yere atılmak yerine kendimi yere atmam gerekiyordu. diye cevap verdi.

Lee Dong Wook: “Japonya’da çektiğimiz aksiyon sahneleri özellikle en zoruydu. Lee Shi Young ile uyum sağlayamasaydık muhtemelen kolum kırılmış olacaktı. Zor diyorum çünkü atışmalarımız, aşk filmlerinde bildiğiniz aşıklar arasında geçen atışma gibi değil de aksiyon filmlerindeki kavgalar gibiydi.” dedi.

Baş belası beyzbol oyunucusu Park  Moo-yeul (Lee Dong-wook) ile onun korumalığını yapan eski judocu Yoo Eun-chae (Lee  Si-young)’nin hikayesini anlatan 16-bölümlük Wild Romance dizisi çarşamba günü 21.55’de KBS’de başlıyor.

Aksiyon sahnelerini merakla bekliyorum. Bundan sonra Wookie’ye iyi bir aksiyon filmi yakışır hani 🙂

Comments
2 Responses to “Lee Dong Wook Aksiyon Sahneleri ile Geliyor”
  1. Şeyma Sultan dedi ki:

    yazık yaa kazasız belasız atlatır inşşşşşş Wookieee ^__^
    nomuuu merak ediyorum ama uyumlarını 😀

  2. pnr=) dedi ki:

    omoooooo süper yakışıyor atışmalar=)

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 501,818 tıklama
