Star Date- Guerilla Röportajı Videosu (İngilizce Altyazılı)


Ne kadar şanslı hayranlar var öle yahuuu..

Wookie videonun sonunda 2012 için Wild Romance’in çok başarılı olmasını istiyor🙂 biz de aynısını diliyoruz.

Dizinin ilk bölümü düşük reytingle hayal kırıklığı yarattı fakat bence insanların dizinin ne kadar eğlenceli olduğunu farketmesi yakındır.🙂 Altyazısız bile kahkahalara boğuyorken, altyazılı atışmaları izlemeyi düşünemiyorum bile🙂

Lee Shi young yüzünden izlemek istemeyenler.. lafım size🙂
Ben de kendisinden pek haz etmezdim, çok donuk bi suratı olduğunu düşünüyordum fakat izleyene kadar. Mimikleri gerçekten çok eğlenceli ve o saçlarıııı… mmm bence kendisini izlerken saçlarına dikkat bile etmiyorsunuz🙂

Wookie fightinggg!!

 

 

Comments
One Response to “Star Date- Guerilla Röportajı Videosu (İngilizce Altyazılı)”
  1. Şeyma Sultan diyor ki:

    vayyy ingilizce altyazılısııı .. çok iyi oldu bu kumaoo ^^
    ben de anlamıyorum neden o kadar düşük reyting yaptı yahuu üzüldümm =( The Moon Embraces the Sundan dolayı böyle oldu sanırım.. yükselir inş reytingler..
    aynen altyazısız haline bile koptummm.. altyazılısını düşünemiyorum😀
    Ben de kıza karşı önyargılıydım ama öyle düşünmeden izledim ve bence mükemmel oynamış, kimsenin hakkını yemem😉 poster çekimlerinde mimiklerine hayran kalmıştım zaten burda daha da komikti😀

Yorum bırak.

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,329 tıklama
%d blogcu bunu beğendi: