[090112] me2day uploadı


Wookie’nin bugün yazdığı me2day mesajı. Wild Romance’nin reytingleri pek iç açıcı değil, Wookie sonuna kadar mücadele edeceğini söylüyor. Dizi çok eğlenceli fakat karşısındaki rakip büyük. Tarihi diziler Kore’de çok daha fazla ilgi görüyor. Umarım bu hafta reytingde artış gözlenir. Wookie fightinggg!!

 

李东旭蜜兔(简翻):不到最后一刻 都不是结束 现在只是第一周 为了那些爱我的观众们    我会坚持到最后的。谢谢那些比我还担心比我还觉得惋惜的粉丝们。但是我不会那样子疲惫或者垂头丧气的~拍摄场地非常开心,很 有趣~不用太为我担心!现在在  这个位子上演戏本身就是一件幸福的事情~慢慢的都忘记了寒冷

Son ana kadar hiçbirşey bitmiş değil. Bu daha ilk hafta, beni seven seyirciler, sonuna kadar devam edeceğim. Benden daha fazla üzülen ve endişelenen hayranlarıma teşekkürler. Artık daha fazla depresif ve yorgun olmayacağım ~ set ortamı çok eğlenceli ve ilgi çekici~ benim için daha fazla endişelenmenize gerek yok! bu durumda oyunculuk nimet, yavaşca havanın soğukluğunu unutuyorum.

Comments
One Response to “[090112] me2day uploadı”
  1. Şeyma Sultan diyor ki:

    ahhhh kıyamammmmm T___T
    bu haksızlık yahuuu niye tarihi diziyle aynı ana denk geldiii… Korede tüm tarihi diziler hep en iyi reytingi yapıyor nerdeyseee zatennn, oooofffffff😦
    ilk bölüm değil de 2. bölümde artış olur diye düşünmüştüm o daha da düşüktü hatırladığım kadarıyla… Jandinin pilotlu dizisi bile daha fazla reyting almıştı .. inanamıyorum bu izleyicilere yaa… Bence kız çok meşhur olmadığı için böyle oldu… YEH olsaydı görürdüm ben reytingi.. ama iyi ki de olmamışşşş ben çook memnunum bu kızdan ahh tabii seyirciler de bu dizinin, oyuncuların kalitesini anlayıp gereken değeri verseler de Wookiee üzülmese keşkeeeee…😦

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,329 tıklama
