Wild Romance Basın Toplantısı Videosu (Ing Altyazılı)


Lee Dong Wook: Beyzbol oyuncusu Park Mu Yeol rolünü oynuyorum. Kavgacı, asabi, boş biri. Önceki canlandırdığım karakterden tamamen farklı. Umarım beni bu rolde izlerken eğlenirsiniz.

Lee Shi Young: Cadaloz, çabuk sinirlenen, Park Mu Yeol’dan da boş koruma rolünü oynuyorum. Ama aynı zamanda cana yakın ve sevimli bi tarafı da var.

Lee Dong Wook: Dizinin çekimleri boyunca Lee Shi Young’a dik dik ve yan yan bakma dışında hiç normal bakmadım. Bu yüzden kötü hissediyorum. Aksiyon sahnelerinde Lee Shi Young en iyilerinden biri. Bu yüzden onu çıtkırıldım biri olarak düşünmüyorum.

Oh Man Seok: Set atmosferi harika çünkü herkes çok sevecen. Lee Dong Wook çekimler sırasında sürekli doğaçlama oynuyor ve doğaçlamaları çok eğlenceli. Lee Shi Young ise her zaman hazırlıklıdır.

Lee Dong Wook: Eğer izleyici reytingi %20’ye ulaşırsa…hımm bilemiyorum.. Lee Si Young ile atışmalarımız artar.

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,271 tıklama
