Wild Romance Reyting Yarışı ve Jessica Unsuru


SNSD grubundan Jessica, başrollerinde Lee Dong Wook ile Lee Shi Young’un oynadığı Wild Romance dizisinde görünmeye 25 Ocak günü, dizinin 7.bölümünde başlayacak. “Kang Jong Hee” karakteriyle karşımıza çıkacak Jessica, güzel ama sağı solu belli olmayan eski ilk aşkı canlandıracak.

Dizinin seyircileri Jessica’nın diziye girmesiyle Mu Yeol ve Eun Jae arasındaki gelişmeye başlayan hislerin nasıl etkileneceğini merak ediyor. Buna ilaveten, büyük hayran kitlesine sahip Jessica’nın dizide görünmesiyle reytinglerde artış olması bekleniyor.  Yayınlanmaya başladığından beri düşük reytingler ile mücadele eden  “Wild Romance”, reyting yarışında MBC’nin güçlü tarihi dizisi “The Moon That Embraces the Sun” ve KBS’nin “Plaese Take Care of US, Captain” dizisinin gerisinde kaldı. Malesef 25 ocak, “The Moon that Embraces the Sun” dizisine, yetişkin karakterler Kim Soo Hyun, Han Ga In, Jung Il Woo’ın da katıldığı güne denk geliyor.

İlk 5 bölüm reytinglerde sürekli düşüş gözlenen dizide, 6.bölüm itibariyle 0.7’lik bir artış gözlendi. Bakalım önümüzdeki hafta Jessica’nın diziye dahil olmasıyla reytingler nasıl etkilenecek?

kaynak: soompi

 

 

Comments
5 Responses to “Wild Romance Reyting Yarışı ve Jessica Unsuru”
  1. Şeyma Sultan diyor ki:

    ben çok üzülüyorum ya niye düşük kii reytinglerii diğer iisinden de çok daha güzel Koredeki tarihi dizi düşkünlüğü yüzünden hep :S

    Jessica gelince gözle görülür bi artış olucak eminim ki… Ünlülerin bu etkisine sinir oluyorummm dizi zaten güzel neden sırf o geldi diye artış oluyor kiiiii:/

  2. glhn diyor ki:

    Çok üzülerek söylüyorum ama ben bu yeni diziye ısınamadım bir türlü halbuki ne heveslenmiştimm Lee Dong un yeni dizi çekeceğini duydugumda ..
    Lee Dong herzaman ki gibi harika ,sanırım bayan başrolden dolayı bu umutsuzluğum …Belkı de benim gibi hissedip seyretmemişlerdir…

  3. leedongwooktr diyor ki:

    Lee Shi Young kötü kadın rolleriyle bilindiği için genelde sevilmiyo. Sevilmediği için de Dong Wook faktörü bile dizinin izlenmesi için yeterli olmuyo zannımca. Tabi önyargı da etkili. Ben diziden önce sevmezdim kızı, çok donuk gelirdi. Ama dizide cidden iyi ve kendini sevdirmeyi başarıyo. Diziye bi şans daha verin derim.🙂

  4. glhn diyor ki:

    aslında haklısın..Önyargı yüzdesi fazla …Yine de keşke daha farklı biri oynasaymış..Çook erkek kılıklı ve itici bayan karakter yaa ..Ben izliyorum ama öylesine Lee Dong hatırına …Bakıcaz belki yeni bölümler de değişir önyargılar dimi🙂..

  5. korecan diyor ki:

    dizi gerçekten çok eğlenceli baş roldeki kız süper ötesi ben de ön yargılı başladım ama çok sevdim kız gerçekten yetenekli her role girebileceğini gösteriyor kendini tekrar edip duranlardan değil dizi neden izlenmemiş anlamadım kore biraz ağır dram seviyor galiba🙂 yoksa kızla alakalı olduğunu sanmıyorum gerçekten güzel dizi yav son zamanlarda en çok güldüğüm dizi beni yeniden koreye bağladı diyebilirim🙂

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,370 tıklama
