Wookie Hayranlarının Sorularını Cevaplıyor


Wookie bugün me2day hesabından kendisine 1 hafta içinde sorulacak sorulardan 5ini dürüstce cevaplayacağını söyledi. Aşağıda mesajın tamamı ve beraberinde eklediği resim var. Siz de soru sormak istiyorsanız me2day’a kayıt olduktan sonra Wookie’nin hesabından sorabilirsiniz. Belli mi olur bakarsınız sizinkini cevaplar 🙂

Ah~ “wanpannam” olmamla ilgili haberleri gördüm. (wanpannam: moda ikonu)~ Ne diyorsunuz? Bu tarz biraz fazla değil mi? Ama bu çok da önemli değil. İşimin ilerlemesi daha önemli. Bana soru sorabilirsiniz. İçlerinden 5 soru seçeceğim ve dürüstçe cevaplayacağım~ Şuan andan itibaren bir haftanız var!!! Hadi hadi hadi! Ne sorduğunuz önemli değil, cevaplamak için elimden geleni yapacağım~ kekeke Tabiki çok kişisel soruları cevaplamayacağım~~Wild Romance ile alakalı pek fazla birşey de söyleyemem…. Final güzel, umarım izlersiniz. Teşekkürler!

 

 

Comments
One Response to “Wookie Hayranlarının Sorularını Cevaplıyor”
  1. Şeyma Sultan dedi ki:

    ben sordum ikidebir mesaj atıyorum zaten bakalım bekliyoruzzz ^^

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 501,696 tıklama
