Viki’den Video İzleme Rehberi


Viki.com‘dan dizi izlemeye çalışıp da “kullanılabilir değil” uyarısı alanlar aşağıda anlatacaklarımı uygulayarak viki’den rahatlıkla video izleyebilirler.

*Viki.com‘u bilmeyenler için; üyelerin çevirileriyle altyazılı dizi izleme imkanı sunan bir site.

1-Öncelikle hotspot shield programının free versiyonunu bu adresten indirin ve kurun. Kurduktan sonra çalıştırdığınızda resimdeki gibi bağlantı kuracak ve “connected” yazacak.

*Programı sadece video izlediğiniz zamanlarda çalıştırmanızı tavsiye ederim. Çünkü çalışırken nette gözle görülür bir yavaşlığa neden oluyor.

2- İkinci olarak viki’den sorunsuz video izlemek istiyorsanız yukardaki programla beraber viki deskop pluginini de indirmenizi öneririm. Bu link yardımcı olacaktır.

~~

Videoları açmayı başaranlar, işe yaradığına dair yorum bırakırlarsa sevinirim 🙂

Comments
21 Responses to “Viki’den Video İzleme Rehberi”
  1. hytre dedi ki:

    olmuyor bu denedım ben

  2. leedongwooktr dedi ki:

    Sorun nerdeyse açıkca yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım. Ben aynı yöntemle izliyorum video 🙂

  3. kenitchi dedi ki:

    evet açıldı .çok teşekkürederim 😀

  4. Yukinohana dedi ki:

    İşime yaradı. Teşekkürler 🙂

  5. yonca dedi ki:

    Cok tesekkurler.

  6. leyla coşkun dedi ki:

    bende de çalıştı, çok teşekkürler, çok çok uzun süredir izlemeye çalışıyordum!

  7. leedongwooktr dedi ki:

    rica ederim:) iyi seyirler

  8. leedongwooktr dedi ki:

    iyi seyirler:)

  9. leedongwooktr dedi ki:

    rica ederim.. iyi seyirler:)

  10. leedongwooktr dedi ki:

    işe yaramasına sevindim.. iyi seyirler dilerim:)

  11. anoniem dedi ki:

    Daha dun calisiyordu bugun olmuyor..neden?

  12. leedongwooktr dedi ki:

    @anoniem yarın bir daha deneyiniz, belki geçici bir sorundur 🙂

  13. Şeyda Gül dedi ki:

    bende de açıldı çok teşekkür ederim.. ama bir sorun var ki önceden açabildiklerim şimdi açılmıyor.. mesela I miss you.. programı kapatınca da açılmıyor.. hatta 2 gündür viki’ye giremiyorum bile.. nedenini biliyor musunuz acaba?? ya da siteye girebiliyor musunuz??

  14. anonims dedi ki:

    site açılmıyo bende . bu programı uyguladığımda sorunsuz bi şekilde açılır mı

  15. leedongwooktr dedi ki:

    hmm bilemiyorum, bir deneyin isterseniz.

  16. leedongwooktr dedi ki:

    hmm bilemiyorum, bir deneyin isterseniz.

  17. mikumlim dedi ki:

    harikasın ya en çok izlemek istediğim diziyi sizin sayenizde izlemeye başladım 😀

  18. leedongwooktr dedi ki:

    keyifli seyirler 🙂

  19. hilal dedi ki:

    http://www.viki.com/videos/114962v-drunken-to-love-you-episode-1 siz bu linke girip dener misiniz.Girebilio musunuz.Ben giremiyorum video nun altında This video is blocked yazıyor

  20. leedongwooktr dedi ki:

    artık vikiden video izlemediğim için program bende mevcut değil, yukarda anlatılan tam da sizin bahsettiğiniz sorunu gideriyordu yanlış hatırlamıyorsam, eksiksiz yaparsanız olumlu sonuç alırsınız.

  21. help dedi ki:

    ben sınırlı internet kullanıyorum ve sanırım dizileri izleyince paketim biter mi?
    bilgilendirebilrseniz sevinirim =D

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 498,996 tıklama
