Lee Dong Wook Me2day Soru-Cevap Etkinliği Çevirisi


Lee Dong Wook yaklaşık bir ay önce me2day hesabında bir soru-cevap etkinliği gerçekleştirmiş ve hayranlarından gelen sorulardan 8ini cevaplamıştı. İşte Wookie’nin seçtiği 8 soru ve cevaplarının türkçe çevirisi;

박승희: Şu zamana kadar yapmak isteyip de yapma fırsatınızın olmadığı ama şimdi tekrar denemek istediğiniz birşey var mı?

Beyzbola karşı çok ilgiliyim ve oynamak istiyorum. Her zaman en favori sporlarımdan biri olmuştur. Dizi de beyzbolla alakalıydı, bu yüzden daha çok sevdim~ Hava yavaşça ısınmaya başlıyor böylece daha ciddi bir şekilde beyzbol oynayabilirim. Ek olarak, çok daha fazla şey yapmak isterim~ Hayat uzun ve yapcak pek çok zorlayıcı şey var! Ne yaptığın önemli değil yeterki yaptığın şeyden zevk al, sadece böyle yaparak başarıya ulaşabilirsin. Eğleceli ve ilginç şeyler seni bekliyor~~

cmin Q:Yer aldığınız projeler içindeki en unutulmaz sahne?

The Sweet Life dizisi için Japonya’da çekilen sahneler demem gerek. Sung Goo’nun cesedini bulmak için karla kaplı dağda oradan oraya koşturduğum sahneler. Çekimler sırasında iki kere ölümden döndüm. Biri koşmaktan yorulduğum ve güçlükle nefes aldığım zaman. Diğerinde ise karın derinliğinin tahmin edilmediği bir sırada düşüncesizce koşuştururken karın içine gömüldüm. Neyseki yüzüm yüzeyde kalmış, böylece setten biri beni kurtarmak için aşağı koştu.

soohee: Eğer oyunculuk dışında bir meslek seçseydiniz, ne olurdu?

Okul günlerinde otel yöneticiliği okumak istemiştim. Ya da daha ciddi olarak, siyaset bilimini öğrenmek istemiştim. Ara sıra okul hayatına geri dönmek isterim. Çocuk olarak istediğim bir meslek vardı… Şuan bu oyunculuk olsa da oyuncu olmayı seviyorum. Oyunculuk kariyerimin bitmesi durumunda ne yapardım.. kekeke.. ilk okul çocuğunun ders kitabı cevabı gibi olcak ama toplum için yararlı bir alanda çalışırdım heralde.. kekek

박재임: Sizi oyunculuğa  yönlendiren şey neydi?

Çok basit, bir gün sinemaya gittim ve kendime dedimki “Bir gün ben de beyaz ekranda olmak istiyorum” Bu benim için bir dönüm noktasıydı. Çok klişe. ha ha ha. Fakat hayalim gerçek oldu! ha ha ha. İlk filmim ‘Arang’ın ilk sahne repliğinde şöyle diyordu “Hayal etmek ilk adımdır. Fakat en iyisini yapmak için efor sarfetmelisiniz.” Bununla beraber dizi çekmek çok daha ilginç.. ke ke ke

연댕이: Aktör olmak için gerekli nitelikler neler? Oyunculuk kariyerinizde en memnun olduğunuz an?

Aktör olmak için samimi, çalışkan, anlayışlı, üretken, geniş vizyonlu ve doğaçlama yapabiliyo olmalısın. Bu nitelikler yeter diye düşünüyorum… Sadece daha iyisini yapmak için uğraş ve iyi bir oyuncu ol~Genç insanlar beni bi rolde görüp oyuncu  olma hayali üzerine konuştuklarında çok memnun oluyorum!! Birisi için örnek kişi olmak beni çok mutlu eder. Bir de bayan oyuncular tarafında ideal tip olarak taktir edilmek. kekekeke -_-

샤론: Otobiyografi yazsaydınız, yazcağınız üç şey nedir?

Otobiyografi yazacak yaşa henüz gelmedim. Şimdiye kadarki hayatıma bakıyorum da, yazacak kadar yeterli deneyimim olmadı…Ana sınıfında, ilk aşk öğretmenin derste anlattığı tavşan hikayesiydi. Ortaokulda, ilk defa sınıf başkanı oldum. Lise sonda oyunculuğa başladım, böylece okuldaki kızların dikkatini çekiyordum… ke ke ke ke ke. Söyleyecek çok özel birşey yok~ Belki önümüzdeki 30 yıl içinde otobiyografi hakkında tekrar düşünürüm. Şimdilik oyunculuğa odaklanmak ve oyuncu Lee Dong Wook olmak hayatımdaki en önemli sayfa.

팡세: Dış görünüşünde en çok neyi seviyorsun?

Yüzümün şekli. Ne çok ince ne çok kalın, tam kıvamında. Şahsen genç erkeklerin ince çene çizgilerindense güçlü açılı çene çizgisi daha iyi görünüyor diye düşünüyorum.

고요한 호수: Daha yeni bir dizi bitirmiş olmanıza rağmen.. bir sonraki projeniz ne zaman?

Biraz dinlenemez miyim? ha ha ha ha. Askerden terhis olduktan sonra çok fazla dinlenme fırsatım olmadı… İyi karakter, iyi senaryo, iyi yönetmen, iyi oyuncunun olduğu, çok fazla zahmet istemeyen birşey üzerinde çalışmak istiyorum~ Böyle söylüyorum ama iyi bir proje olursa hemen üzerine atlarım. Eğer proje güzelse yorucu olması gözlerimin ışıl ışıl parlamasına engel olmaz. Şimdilik dinlenmek ve bir sonraki proje için dikkatlice düşünmek istiyorum. Acelem yok.

 

 

 

Comments
One Response to “Lee Dong Wook Me2day Soru-Cevap Etkinliği Çevirisi”
  1. Şeyma Sultan diyor ki:

    benim sorduğum 2 sorunun aynısını sormuşlar sanki bana cevap vermişçsine sevindim ^^ emeğine sağlık Syra (=

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,329 tıklama
