Lee Song Wook İlk Bölüm Hakkındaki Düşüncelerini Paylaştı


Oyuncu Lee Dong Wook ilk bölümün kaydını gerçekleştirdikleri Strong Heart hakkındaki düşüncelerini paylaştı.

Sunuculukta çok yeni olsa da Lee Dong Wook partneri Shin Dong Yup ile mükemmel bir uyum gösterdi ve programı sakin ve organizeli bir şekilde yürüttü. Zekice soru ve cevapları ile stüdyodakileri hem kahlahaya boğdu hem de düşündürdü. İlk deneyimi için oyuncu “Sunuculuk benim için çok yeni birşey. Yapımcıya ve çalışanlara bana yardım ettikleri, beni rahatlattıkları için teşekkürü borç bilirim. Çok zevk aldım ve özellikle konuklarla beraber çok eğlendim. Kadrolu konuklara da beni cesaretlendirdikleri için ayrıca teşekkürler. Elimden geleni yapmaya çalışacağım ve çok daha fazla çaba sarfedip çalışacağım. Yolculuğumun yeni başladığını biliyorum fakat sunucu olarak seyircilere en iyi showu vermek için elimden geleni yapacağım. Bütün ekibe çok teşekkürler, övgü dolulardı. Beraber çalışmak için sabırsızlıkla bekliyorum.” yorumu yaptı.

Yapımcı Park Sang Hyuk  ise “Lee Dong Wook çok iyi iş çıkardı, gerçekten ilk deneyimi olup olmadığını merak ettim. Shin Dong Yup ile iş birlikleri harikaydı, kadrolu konuklarla da oldukça uyumluydu.” dedi.

Strong Heart 2.sezon ilk bölümü 10 nisan akşamı 23.15’de SBS’de yayınlanacak.

 

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,370 tıklama
