[030512] Lee Dong Wook Me2day Online Chat Etkinliği


Me2day güncellemesi: Sohbet başlasın!!! Millet toplanın!!!

Etkinlik Haberi:

Lee Dong Wook hayranlarıyla küçük bir online chat etkinliği gerçekleştirdi.

3 mayıs günü oyuncu ve sunucu Lee Dong Wook Strong Heart çekiminden önce 40 dklık me2day’in chat servisi üzerinden hayranlarıyla sohbet etti.

Hayranları Lee Dong Wook’a kişisel alışkanlıklarından Stong Heart hakkındaki düşüncelerine kadar herşeyi sordular.

Evde yemek yapıp yapmadığı sorulduğunda oyuncu: “Evet bazen yaparım ve çok da kötü değilimdir. Omletim çok iyidir” diye cevapladı.

Başka bir hayran nasıl Strong Heart sunucusu olduğunu sorduğunda Lee Dong Wook: “Boom ikna etti ve sonunda ben rolü aldım. Boom program esnasında bana çok yardımcı oluyor” diye yanıtladı. 

Rol modeli kim diye sorulduğunda oyuncu Strong Heart’teki partneri Shin Dong Yeop yanıtını verdi ve ekledi: “Dong Yeop hyung gerçekten çok iyi. Strong Heart’i beraber sunarken bana çok yardımcı oluyor ve örnek aldığım bir sunucu.”

Etkinlikten Görüntüler:

Comments
One Response to “[030512] Lee Dong Wook Me2day Online Chat Etkinliği”
  1. Wookie-Lover dedi ki:

    kaçırdım bu fırsatı T___T

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 498,955 tıklama
