Geç Gelen Yazı: Bugün Günlerden Lee Dong Wook!


Me2day’den paylaştı. Hayranlar yollamış.

İyi akşamlar herkeslere🙂

Malumunuz dün Wookie’nin doğum günüydü. Önceki gün kutlamak için yazı yazmaya niyetlensem de tamamlanması gereken ödevler, yaklaşan sınavlar derken fırsat bulamadım.

Resim yanıltmasın, geçen seneki doğum günü partisinden.

“Yaş otuz bir, yolun yarısı eder. Dante gibi ortasındayız ömrün” demiş şair. 31. yaşı kutlu, mutlu olsun Wookie’mizin, sağlıklı, başarılı bir yaş olsun. Geçen sene bazı dileklerde bulunmuştum, şimdi baktım da gerçek olmuş çoğu kısmı🙂 İşte gerçekleşenler ve gerçekleşmesini umduğum yeni dilekler;🙂

  • Dilerim kii hep ekranlarda olur ve kariyerinde çok çok güzel yerlere gelir. (Nasıl dua ettiysem artık her hafta ekranlarda😀 )
  • Dilerim kii hayatının kadınıyla en yakın zamanda tanışır. Onu mutlu görmek en büyük dileğimiz. (Pek içten😛 bir dua olmamış heralde😀 Bildiğimiz bir sevgilisi yok, gizliden varsa bilemeyiz artık. Geçenlerde bir koreli aktörün yaptığı gibi karısı ve çocuguyla çıkmasın ortaya😛 )
  • Dilerim kii bi gün yolu Türkiye’ye de düşer.(Bu hala geçerli:/ )
  • Dilerim kii bir daha bıyık bırakmaz. (Yazdığımda Wild Romance bellimiydi  hatırlamıyorum ama şimdilik bıyık görünmüyor, oh😀 Gerçi Wild Romance gözüm alışmıştı. Yani tercih de edebilirim :))
  • Dilerim kii tayt gibi pantalonlar giymez :P   (Şükür ki öyle bir huyu yok.)

yeni dileklerim😀

  • Dilerim kii yeni yaşında bir dizi ve en az bir film çeker. Ve yer aldığı tüm projeler başarılı olur.
  • Dilerim kii bir daha ahjummalarla denk düşmez. Shin Min Ah, Han Hyo Joo gibi aktrisler tercihimiz.
  • Dilerim kii doğru bir saç stilinde karar kılar ve giyim-kuşamına daha çok özen gösterir.
  • Dilerim kii adı kız gruplarıyla yazılmaz. (Bknz. Jessica ile aşk dedikoduları)

Siz ne dilersiniz Wookie’ye yeni yaşında?

Comments
9 Responses to “Geç Gelen Yazı: Bugün Günlerden Lee Dong Wook!”
  1. Wookie-Lover diyor ki:

    Ben de vizelerde dolayı doğru dürüst bi kutşma yapamadımmm >..<

  2. Wookie-Lover diyor ki:

    Ben de vizelerde dolayı doğru dürüst bi kutlama yapamadımmm >..<

  3. Wookie-Lover diyor ki:

    yaaa kocaman yorum yazdım sadece ilk cümleris çıkıyoooo nasıl iş buuu ….

  4. Wookie-Lover diyor ki:

    aynı dileklere ben de katılıyorumm. ek olarak😀 ;

    – Çekiceği dizi ya da filme en ksa zamanda mesela 1 ay içinde başlasıııın nomuu özledim
    – Şu anki saç stilini çeballl hemennnnnnn değiştirsin
    – Saçını abuk sabuk renklere boyamasın
    – Strong Heart’ın reytingleri tavan yapsın
    – Çekiceği film ve diziler öyleee bi tutsun ki en önde gelen Hallyu( böyle mi yazılıyor bilemiyorum😀 ) starlarını geçsin popüleritesi…
    – Park Min Youngla olan film teklifi hala geçerliyse kabul etsin hatta dizi çekseler havalara uçarımmm ^___________^
    – Veeee bigünn onu görüp konuşabiliyimmm burda ya da Korede farketmezzz ^^ rüyamda olmasın daa…😀
    – veee ennnnn çok istediğimse Müslüman olsun, İslamı tanısınnn çok üzülüyorumm bu konuyu hatırlayınca >.<

  5. Wookie-Lover diyor ki:

    Hele şükür çıktıı bu sefer tamamı😀 ben de sadece me2dayine bi mesaj gönderebildim >.<

  6. Sena diyor ki:

    Bana dilek bırakmamışsınız. Her şeye katılıyorum da önceden sevdiğim ama şimdi pek bir soğuduğum Park Min Young ile olan dileğe katılmadığımı söyleyeceğim. Reddet Wookie’m reddet. Shin Min Ah ile falan takıl sen lütfen -_-

  7. leedongwooktr diyor ki:

    Shin min ah di mi, di mi yaaaa.. ne de yakışırlardı.

  8. Sena diyor ki:

    Evet ikisi d beyaz beyaz.Ay canlarım.

  9. Wookie-Lover diyor ki:

    Shin Min Ahı çoooook severim o da olurr ^^ Park min youngu da çokk severimm amaa… lokumummm yaa yakışırlar (=

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,337 tıklama
