[Me2day] Lee Dong Wook’dan Park Min Ha’ya Chanel Çanta Sözü


1355240512_432958

Merhaba arkadaşlar:)

Takdir edersiniz ki bulduğum/gördüğüm her haberi sizlere iletme çabası içersindeyim:)

Bugün kore medyasında çevirisi olmadığı için içeriğini pek anlayamadığım ve bu yüzden de pek işe yarar bir yardımı dokunmasa da google translate’e başvurduğum bir haber dolanmakta. Yukarıda gördüğünüz resim de haberin multimedya içeriğini oluşturmakta. Yazıyı haber edasında değil de daha çok öhikaye tarzında yazacağımı şimdiden belirtmek isterim. Sözü uzatarak daha fazla ilginizi dağıtmadan konuya giriyorum.

Tahminimde yanılmıyorsam salı günü ya da geçen hafta salı günü yayınlanan Strong Heart bölümünde, Lee Dong Wook nedenini bilmiyorum ama minik oyuncu Park Min Ha’ya çanta sözü vermiş. Tam sözü verdiği sırada Shin Dong Yup, çanta Chanel marka olsun diyerek emri vaki yapmış ki bu da Wookie’nin resimdeki şaşkın ifadesini açıklıyor. Ve geçen gün yayını izleyince söz verdiğini hatırlayan Lee Dong Wook, Me2Day’de yukarıdaki resmi paylaşmış ve sözünü henüz yerine getirmediği için özür dilemiş :)) Haberin özeti budur🙂

not: son zamanlarda blogda kendim çalıp kendim oynuyomuş gibi hissediyorum, takip ediyorsanız lütfen bir işaret verin!! :))

Comments
4 Responses to “[Me2day] Lee Dong Wook’dan Park Min Ha’ya Chanel Çanta Sözü”
  1. Wookie-Lover diyor ki:

    ben takipteyiimm sınav haftaları hariç >..< me2dayi deseeen ayda yılda bi resim lütfedip paylaşıyo dappunn nommm😀

  2. Wookie-Lover diyor ki:

    O kadar şey yazmıştım ki ilk yorumdaaa sadece o kadarı çıkmış 5-6 satırdı yaa ilk cümle ve son cümle var arasındakiler uçmuşş O.o nie böyleeeee ya >..<

  3. Wookie-Lover diyor ki:

    yine aynısıı olduuuuuuuu bi sorun var sanırım pes ediyorum üçüncüye yazamıycamm =///

  4. leedongwooktr diyor ki:

    ya yorum yapma kısmında bir problem var galiba ama çözemedim yoksa yani buralar hep yeşillik😛😛

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,337 tıklama
