“Strong Heart” Ekranlara Veda Ediyor!


strongheart155

9 Ocakta yapılan resmi açıklamaya göre “Strong Heart” eğlence programı 17 ocakta son çekimini gerçekleştirecek ve yerini yeni bir program alacak.

“Healing Camp” programının eski yapımcısı Choi Young In ve KBS’nin “1 Night, 2 Days” programından sonra SBS bünyesine katılan Shin Hyo Jung’ın yardımıyla SBS, “Strong Heart”‘in yerini alacak yeni program için çalışmalarını sürdürüyor ve program için yeni sunucular arıyor.

Shin Dong Yup sunuculuk pozisyonu için düşünülürken, Lee Dong Wook ise oyunculuk kariyerine devam etmek için sunuculuğu bırakacak gibi görünüyor.

Lee Dong Wook’un ajansından bir sözcü “Yapımcılardan henüz bir açıklama gelmedi. Bilgiyi doğrulamamız gerekiyor” diye açıklama yaptı.

Bunun yanında SBS eğlence ekibi “Strong Heart”‘in devam edip etmemesi konusunda ikiye ayrılmış durumda. Program, reklam sektöründe popülerliğini sürdürürken her hafta büyük yankı uyandırıyor. Yeni bir program yerine format değiştirilmesi gibi dedikodular vardı fakat son karar verildi, program yeni bir tanesine yol verecek.

Son çekim 17 ocakta gerçekleşecek ve çekilen bölümlerin yayınlanmasından sonra şubat başlarında yeni program yayın hayatına başlayacak.

kaynak: enewsworld

 

Comments
13 Responses to ““Strong Heart” Ekranlara Veda Ediyor!”
  1. mihriban diyor ki:

    Lee Dong Wook’u dizilerde görebileceğiz iyi oldu aslında😀

  2. Wookie-LOVE diyor ki:

    ya üzülsem mi sevinsem mi bilemedimmm :S yeni diziye başlıycaksa bunu bırakınca tamamm ama başlamıycaksa bari bu devam etseydii hiççç göremiyce.<

  3. leedongwooktr diyor ki:

    @mihriban ben de aynı açıdan bakmaktayım olaya:)
    @sultan böyle bir karar aldıysa başlayacaktır merak etme:) 1 sene ara yeter yani! bizi de düşünsün yaae:D

  4. leedongwooktr diyor ki:

    bu arada kim tae hee’nin oynayacağı tarihi drama “Jang Oh Jung, Live For Love” için başrol aranmakta hala. Yoo Ah In denmişti ama olumlu baksa da hala düşünme açısındaymış kendisi. Aklıma Wookie gelmiyo değil. olur mu olur yani:)) bi röportajında tarihi drama da yer almak istediğini söylemişti. Zaten bu tarz diziler çok ses getiriyor Kore’de, kariyeri için güzel bir adım olabilir.🙂 ya da Song Hye Kyo’nun yakın zamanda başlıcak dizisinde oynamasını isterdim gerçi Jo In Sung’a lafım yok ama:))) yine de Wookie ayrı güzel olurdu rolde(: artık bekleyip görcez…

  5. Wookie-LoveR diyor ki:

    ya inşşşşş … Sbs drama awardsı baştan sona izledim ve farkettim ki harbiden dizi çekmeye özendi adam onca ödül alanı görünce😀 ve ara ara dedi ben de yakında ekranlara bi diziyle dönmek sterim diee ^^ ama Strong Heartı sunması da çok iyi oluyodu doğal hallerini görmemiz açısından😉

  6. leedongwooktr diyor ki:

    ahahah aynı anda yollamışız :)))

  7. Wookie-LoveR diyor ki:

    ahhhh ahhh Song Hye Kyonun dizisinde oynayaydı ne sevinirdimmm ama çekimler çoktan başladıı bile >.< Kim Tae Heeninkini de duyduğumda şok olmuştum.. nasıl bi seçim o yaa..Yoo Ah In le hiiçç yakışmıyolar kii :S ama Wookieden uzak dursun o Rainle adı ama çıktı sette de pek kikirdek dayanamam yan yana görmeyee😀 gerçi baya ses getirirdi Wookie için iyi ama çok sansasyonlu bi kız o yaa :S cıksss Wookieye sağlamından tarihi drama istiyoree ama kimlee ??

  8. Wookie-LoveR diyor ki:

    ahahaha evet yaa bu kadar olur aynı anda yazmışız😀 önceki yorumumda da bi hata olmuş ama anlaşılmıştır herhall :))

  9. Wookie-LoveR diyor ki:

    Shin Min Ahla da çok isterdim ama o daha yeni çekti… hmmm şu an Sung Yuri boşta sevdiğim oyunculardan.. onunla çek Wookie😀 yakışırlarr di miii <333

  10. leedongwooktr diyor ki:

    Sung Yuri estetik güzeli yaaa.. severim ama bilemedim:/ aynı ajanstalar bir de Wookieyle, geçen bi etkinliğe katılmışlar beraber, resimlerini eklemiştim bloga. ben han hyo joo’yu beğenirim severim bi de shin mi ah ama dediğin gibi shin min ah’ın daha yeni bitti dizisi hem de joon ki’yle:))

  11. Wookie-LoveR diyor ki:

    Kree aynı ajanstalar gördüydüm fotoları.. amaa estetik mestetik şeker kızz😀 hele ses tonlamalarına mimiklerine fln kopuyorum hon gil dongta çook güldüm sayesinde :))) Snow queendeki oyunculuğu da iyiyidi pamuk gibii kızz çook datluu ^^ ya zaten estetik konusuna girersek estetiksiz ünlü bulmada zorlanırızz :))) hele ki Kim Tae Heenin yanında Sung Yuri çok da estetikli değil gibi geliyo bana ne biliyim.. benim Koreli arkadaş KTHye artificial face diyo daa xD bi de Sung Yurinin Fin.K.L.grubundaki hallerine bakmıştım aynıydı şu anla ama ondan önce estetik yaptırdıysa bilemeyezemm :3

  12. leedongwooktr diyor ki:

    bilemedim sung yuri benim aklımda nedense en estetikli ünlü olarak kalmış😀 tabi şuan lee da hae’nin yanında lafı olmaz. resmen yazık etti kendine. konudan git gide uzaklaşıyoruzD:D

  13. Wookie-LoveR diyor ki:

    amannn uzaklaşalım nolcekkk :))) hem bütün bunlar Wookie için diil mii😀 sanki biz kimi seçsek onunla oynıyacak xD yok ya Sung Yuri benim aklıma hiç estetikli die gelmiyo estetik olduğuna inanmıyorum🙂 ama Lee Da Hae aştıı gerçektennn tanınmaz halde yaa Iris 2nin basın toplantısı mıydı neydi fotolar vardı feciii yaa ifadesiz bi suratı var botox saolsunn yazık etti cidden içine etti ne kadar saf bi güzellliği vardı ruhsuz heykel olduu :S

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,271 tıklama
