Lee Dong Wook Oyunculuğunun İlk Zamanlarından Bir Anısını Anlattı


Iy82jT54

Lee Dong Wook oyunculuğunun ilk zamanlarından bir anısını paylaştı.

Lee Dong Wook: “Küçük rolleri oynadığım zamanlarda sete ilk gidenlerden olurdum, ünlü yıldız daha sonra gelirdi. Yine öyle bir zamanda yanına gittim ve mutlulukla selamladım. Tabi ki rolüm küçük olduğu için beni tanımadı. Soğuk bir şekilde baktı ve “Bu da ne?” deyip gitti. Çok ağrıma gitmişti. İşte o zaman ünlü bir oyuncu olduğumda küçük roldeki oyunculara iyi davranacağıma dair kendime söz verdim.

Kariyerine küçük rollerle başlayan Lee Dong Wook “My Girl”, “Scent of a Woman”, “Wild Romance” gibi bir çok ünlü dizide başrol oynadı.

Comments
One Response to “Lee Dong Wook Oyunculuğunun İlk Zamanlarından Bir Anısını Anlattı”
  1. Sena diyor ki:

    Oy kıyamaam kimmiş o başrol döveyim hemen? -,-

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,370 tıklama
