SNSD Jessica Lee Dong Wook’a Teşekkür Etti


jessicawookie

Girls’ Generation grubunun üyelerinden Jessica beraber rol aldıkları dizideki yardımlarından dolayı Lee Dong Wook’a teşekkür etti.

“Strong Heart” programının 5 şubatta yayınlanan bölümünün konukları Girl’s Generation grubunun üyeleri idi.

Program esnasında Jessica oyuncu/sunucu Lee Dong Wook’a olan minnettarlığını şöyle dile getirdi: “Wild Romance benim ilk oyunculuk deneyimimdi. Ağlamam gereken bir sahnede çok gergindim ve ağlayamıyordum. Lee Dong Wook oppa ilk olarak ağlamaya başladı ve ben de onun sayesinde duygularımı kontrol edip ağlayabildim. Kendisine çok teşekkür ederim.” Bunun üzerine Lee Dong Wook: “Doğrusunu söylemek gerekirse o sahnede büyük-kıllı ayak parmaklarımdan dolayı ben de gerdindim.” diyerek stüdyoyu kahkahaya boğdu.

Video : http://www.youtube.com/watch?v=-cKD_W45vAc

Wookie'nin kıllı büyük ayakları :))

Wookie’nin kıllı büyük ayakları :))

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 499,645 tıklama
