Lee Dong Wook 32. Yaşına Bastı! Mutlu Yıllar!


000000gwg

Bugün günlerden 6 kasım. Sevgili Wookieciğimizin doğum günü.

Kore’de 6 kasım geçti bile, bu sene de kutlamakta geç kaldım :)) Kasım ayı sınav ayı maalesef ki..

Wookie’ye yeni yaşında yeni yeni projeler diliyorum. Meslek hayatında patlama yapmasını umuyorum. İyi bir rol arkadaşı istiyorum. Aşk hayatında iyi şeyler olmasını, sağlık, mutluluk vs. niyaz ediyorum🙂 Yeni yaşı güzel şeyler getirir inşallah , mutlu yıllarrr gong chan-ımızzz!!

000000zwz

dongwookholic’in Wookie’ye hazırladığı doğum günü kutlaması.

 

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,347 tıklama
