Lee Dong Wook “Hotel King” 12. Bölüm İzle [Güncellendi]


Hotel King 12.Bölüm

Son Sahne:

JW ve MN otelin lobisinde.

JW MN’yi görmezden gelir ve yoluna devam eder.

MN JW’nin peşinden gider ve kolunu kavrar.

JW: Ne oldu?

MN: Burdayım. Endişelendiğini düşünmüştüm, iyiyim.

MN: CJW gözlerime bak ve konuş benimle

CW soğuk bir ifadeyle MN’ye bakar ve,

CW: Senin yüzünden otel birbirine girdi. Çok meşgulüm lütfen kenara çekil.

MN ve JW bankta otururken:

MN: Otelde kalmak çok yorucu, buraya mı taşınsak? Beraber yaşayalım diye demiyorum, burası çok ferah. Evi ikiye bölebiliriz, bir taraf senin olur diğer taraf benim. Ama beraber yaşasak çok daha iyi olurdu böylece elektirikten tasarruf ederdik. (ahahah:))))
JW: Benim evi temizlemem, yemek yapmam, tek başıma balık tutmaya gitmem gerekirdi, hiç adil değil.

MN: Bunun karşılığında benimle yaşamak eğlenceli olur. :))

JW banktan kalkar ve eve doğru yürür, MN arkasından koşar ve sıkıca elini tutar.

 

 

Comments
One Response to “Lee Dong Wook “Hotel King” 12. Bölüm İzle [Güncellendi]”
  1. leyla diyor ki:

    Bayiliyorum bu diziye ya😀

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,329 tıklama
