Lee Dong Wook “Hotel King” 23.Bölüm Fragmanı


Chae Kyung: Sana yardım eli uzatmamalıydım!

Sana olan zaafımdan faydalanıyorsun, çok kötüsün. Yeni bir düşman kazandın.

Jae Wan: Biliyorum.. Güvenilmezim ve korkağım.

Woo Hyun: Fakat artık Genel Müdüre inanmıyorum.

Chae Kyung: Bu konuda üzgünüm Cha Jae Wan, yavaşça sana sahip olacağım.

BMN: Ödüm/Ödün koptu.

Lee Joong Gu: Kesinlikle çok değiştin.

BMN: Kes şunu, hadi beraber ölelim.. beraber ölelim

 

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 498,996 tıklama
