Lee Dong Wook King Kong Ajansı ile Kontrat Yeniledi


3543615418_mx4JeG9Q__MG_2742

Oyuncu Lee Dong Wook’un ajansı King Kong ile kontratını yenilediği ortaya çıktı.

Lee Dong Wook haberle ilgili “King Kong ajansıyla olan bağlantımı devam ettirmek istedim. Ajanstaki ailem bana sonsuz destek ve anlayış gösterdiler, ben de seçtiğim yapımlarda elimden geleni yaptım böylece pozitif bi sinerji oluşturduk. Çaba gösteren bir oyuncu olmaya devam edeceğime söz veriyorum.” açıklamasını yaptı.

MBC’de yayınlanan ve geçtiğimiz günlerde sona eren “Hotel King” dizisinden sonra Lee Dong Wook’un SBS’nin “Roommate” eğlence programında daha sık görünmesi bekleniyor.

King Kong ajansının diğer aile bireyleri ise  Lee Kwang Soo, Yoo Yun Suk, Honey Lee, Jo Yoon Hee, Kim Bum, Lee Jin, Jang Hee Jin, Lee Chung Ah, Park Min Woo, Seo Hyo Rim, Yoon Jin Yi, Lim Joo Eun, Ji Il Joo, Joo Yoon Woo, Han Ji Wan, Song Min Jung, Jung Dong Hyun, Han Min, Kim Ji An, Baek Soo Hee, ve Lee Young Yoo’dan oluşuyor.

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 500,937 tıklama
