Lee Dong Wook ve Sin Se Kyung “Iron Man”de Rol Almayı Kabul Etti


Iron_Man_(Korean_Drama)-a000

Oyuncu Lee Dong Wook KBS’nin eylül ayında çarşamba-perşembe günleri yayınlanması planlanan “Iron Man” dizisinde rol alacağını doğruladı.

Oyuncunun ajansı King Kong’un 11 ağustosta yaptığı açıklamaya göre Lee Dong Wook dizinin baş kahramanı Joo Hong Bin‘karakterini canlandıracak

Dizide Lee Dong Wook’un canlandıracağı Joo Hong Bin karakterinin içindeki öfke ve acı bıçak olarak vücudundan dışarı çıkar. Joo Hong Bin dışardan güçlü, soğuk ve çabuk sinirlenen biri gibi gözükse de aslında içinde pek çok acı barındırmaktadır.

Sin Se Kyung’un can vereceği Son Se-dong karakteri ise kendinden çok diğer insanları düşünen nazik biridir. Saf ve masum olan Se-dong geleneklere bağlıdır ve kimsenin önünde diz çökmemiştir.

Dizinin yapımcısı, Lee Dong Wook ve canlandıracağı karizmatik karakter Joo Hong-bin’in güzel bir sinerji oluşturacağına ve izleyicilerin 5 duyu organına hitap edeceğine inandığını ifade ediyor.

“Iron Man” , “The Joseon Shooter” dizisinin sona ermesiyle 10 eylülden itibaren çarşamba ve perşembe günleri KBS ekranlarında seyircilerle buluşacak.

 

 

Comments
4 Responses to “Lee Dong Wook ve Sin Se Kyung “Iron Man”de Rol Almayı Kabul Etti”
  1. InnA* dedi ki:

    Olmadı ama.. : ( Shin Se Kyung olmamalıydı.. : (

  2. KristaL dedi ki:

    aynen ya 😦 @ınna sana katılıyorum , lee dong wook’un bir dizisi biter bitmez yeni bir dizi ile karşımızda olması süper de o soğuk nevale yocanın dizideki partneri olması olacak iş değil 😦 Ji Sung’u kurtardık diye sevinirken asıl Lee Dong Wook elden gidiyormuş meğer 😦 Iron Man dizisini merakla bekliyorum, ama dediğin gibi o kız hiç olmadı ama… :((( haber için teşekkürler…

  3. Serenay dedi ki:

    OMG! When a man love sizisini Se Kyung yüzünden bırakmıştım, çok donuk bir oyunculuğu var bence. Lee Dong Wook’a başka partner mi kalmamış koskoca Korenistan’da 😦

  4. Eylül dedi ki:

    inanmiyorum yaaa :((( olaamaaaaaaaaz ! Ya bu basroldeki kiz hic guzel oynayamiyor hic gercekci degil ya ben donuk oyuncu gördüm bunun gibi donuk birisine raslamamisdim hic bir sekilde oyuncukugu hakkiyla yerine getiremiyor yuzundeki ifadeler beni hasta ediyor en cok agliyor mu guluyormu belli degil yani oyuzden bu diziyi hernekadar cok izlemek istesemde izlemeyecegim lee dong wook kusura bakma yaa inan bana her dizini izledim ama bu kiz oldugu sürece hicbirsekilde bakamam wookie oppaya acimiyor da degilim bu kadar iyi bir aktör böyle donuk ve hic senpatik olmayan aktrisle oynayacagi icin üzülüyorum 😛 shin se kyung hayrankari kusura bakmasinlar ama herkesin kendine göre görüsü vardir bende acik ve net sevmiyorum bu kizi diyorum :/ hic sempatik gelmiyor bana

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 499,645 tıklama
