Lee Dong Wook “Blade Man” İzleyicilerine Teşekkür etti!


Lee Dong Wook “Blade Man” izleyicilerine yayınladığı video ile teşekkür etti. Videoada oyuncu şu sözlere yer verdi:

“Blade Man dizisini sonuna kadar izleyip sevdiğiniz için çok teşekkürler. Eşsiz bir hikayesi vardı, bu yüzden bu tarz bir diziye yaklaşmakta güçlük çekmiş olabilirsiniz. Ama yine de sonuna kadar destek verdiniz ve ben bu destek ile çekimleri kolaylık gerçekleştirebildim. Bu sene benim için gerçekten çok yorucu oldu bu yüzden kasım ve aralık aylarında dinlenmeyi planlıyorum. Beni aramayın:) Yıl sonuna kadar sağlıklı ve mutlu kalın. Blade Man’i sevdiğiniz için teşekkürler.”

Screen Shot 2014-11-14 at 11.22.37 AM

Comments
One Response to “Lee Dong Wook “Blade Man” İzleyicilerine Teşekkür etti!”
  1. Dilek. TC diyor ki:

    Bizde çok teşekkür ederiz sana Lee dong wook bu yıl bizi senden mahrum bırakmadığın için her yaptığın projeni keyifle izledim heleki hotel king izlediğim tüm dizilerin eniyisiydi tüm diyorum bak🙂 sadece senin dizilerinin arasındakilerden değil tüm kore dramalarının içindeki en beğendiğimdi müthişti seni seviyoruz sağlıcakla kal.

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 493,287 tıklama
