Lee Dong Wook “Blade Man” Serüveninden Kamera Arkası Fotoğraflar


Lee Dong Wook’un başrolünü üstlendiği Blade Man dizisi ekranlara veda etti. 20 bölüm planlanan dizi reytinglerde istenilen başarıyı sağlayamayınca 18. bölümde final yaptı.

Wookie’nin severek biraz da kendisi olarak canlandırdığı Hong Bin karakteri çok sevilse de hikaye bakımından dizi geniş bir kesime  hitap edemedi. Biz Wookie sevenler için ise geriye diziden ve kamera arkasından hoş kareler kaldı. İşte dizinin kamera arkasından Wookie fotoğrafları:

Muzipliği heryerde 🙂

yalnızlığı oynadığı dakikalar..

Koca bebek..

Baba olma yaşın geldi geçiyor 🙂

Final sahnesii..

Kaynak: kingkong/blog

Comments
One Response to “Lee Dong Wook “Blade Man” Serüveninden Kamera Arkası Fotoğraflar”
  1. Leyla dedi ki:

    Ben Lee dong wooku gercekten aktör olarak hayranlik duyuyorum ancak bu en son oynadigi dizi yani blade man bakilmaya deger bi film olmadigini düsünüyorum sirf lee dong wook icin bakdim ve kendi oyuncukugunu herzamanki gibi begendim ama dizinin konusu ve dizideki rol arkadasini begenmedigimden ilk 6 bölüm sonra bakmayi birakdim yinede oyunculuk kariyerinde lee dong wooku destekliyor ve seviyorum umarim hayatta hep basarili ve saygi deger hakeden oyunculuga devam eder

Yorum bırak.

  • Toplam Ziyaretçi

    • 501,256 tıklama
